سال 1399                     جهش توليد
IRT  |   GMT
فارسی | English rss
  • دهه امامت و ولايت مباركباد
  • عيد سعيد قربان مباركباد
  • ريب و شمع ايستگاه ها
  • يك شهر زير شهر
  • يك شهر زير شهر
  • يك شهر زير شهر
  • بفرماييد مترو
  • قطارشهري اصفهان
  • قطارشهري اصفهان
  • قطارشهري
تاریخچه سازمان قطار شهری
تفكرايجاد قطار شهري در اصفهان به زمان احداث ذوب آهن دردهه 1340 باز ميگردد كه مطالعه وپيشنهاد اولين مسير ازطرف مشاور خارجي از فرودگاه بين المللي اصفهان به فولاد شهر و ذوب آهن مطرح وارائه شد كه هيچگاه اين طرح به مرحله اجرا در نيآمد .سپس در سال 1355 توسط مهندسين مشاور سوِِِِئدي ولوو مطالعات جامع حمل گرديد كه آن هم بلا استفاده ماند .
تفكرايجاد قطار شهري در اصفهان به زمان احداث ذوب آهن دردهه 1340 باز ميگردد كه مطالعه وپيشنهاد اولين مسير ازطرف مشاور خارجي از فرودگاه بين المللي اصفهان به فولاد شهر و ذوب آهن مطرح وارائه شد كه هيچگاه اين طرح به مرحله اجرا در نيآمد .سپس در سال 1355 توسط مهندسين مشاور سوِِِِئدي ولوو مطالعات جامع حمل گرديد كه آن هم بلا استفاده ماند .
ادامه...
!!!f1!!!
!!!f2!!!
!!!f3!!!
مناسبت ها
سازمان قطارشهري اصفهان
سال جهش توليد
!!!f1!!!
!!!f2!!!
!!!f3!!!
سامانه اختصاصی پیام
دسترسی سریع
سال 1396
سال 1395
سال 1394
اخبار سازمان قطار شهری اصفهان
ايستگاه دوازدهم، راهگشاي تسهيل در تردد مسافران
مديرعامل سازمان قطارشهري اصفهان:
ايستگاه دوازدهم، راهگشاي تسهيل در تردد مسافران
جلسه بازگشايي پاكات مناقصه عمليات اجرايي سازه نگهبان، خاكبرداري و سازه هسته مركزي و سازه هاي جانبي ايستگاه امام حسين (ع) خط 2 قطار شهري برگزار گرديد.
1399/05/22
استفاده از تجربيات خط 1 قطار شهري ، راهگشايي براي خط 2
روح الله سعادتپور مدير معماري و شهرسازي سازمان قطار شهري اصفهان و حومه:
استفاده از تجربيات خط 1 قطار شهري ، راهگشايي براي خط 2
با توجه به تجربيات ساخت خط يك قطار شهري و آسيب شناسي دقيق اقدامات صورت گرفته ، با ساخت ايستگاه ها بصورت زيرزميني"ريب و شمع " توانستيم با كاهش موانع ترافيكي، حفظ فضاي سبز و به حداقل رساندن قطع درختان، گامي موثر در بهينه سازي محيط شهري پيرامون ايستگاه ها برداريم
1399/05/19
كاهش سرفاصله زماني حركت قطارها با سيستم سيگنالينگ بلاك متحرك در خط 2
رضا گلكار مدير پروژه سيستم سيگنالينگ
كاهش سرفاصله زماني حركت قطارها با سيستم سيگنالينگ بلاك متحرك در خط 2
سيستم سيگنالينگ در نظر گرفته شده براي خط 2 از نوع Moving Block (بلاك متحرك) مي باشد كه نسبت به سيستم خط يك (Fixed Block) امكان كاهش سرفاصله زماني حركت قطارها را بوجود مي آورد.
1399/05/15
آغاز عمليات بتن ريزي پارت اول سقف تيكت هال ايستگاه مترو شاهد
محسن واعظي فر مدير اجرايي فاز اول خط 2:
آغاز عمليات بتن ريزي پارت اول سقف تيكت هال ايستگاه مترو شاهد
عمليات بتن ريزي پارت اول سقف تيكت هال ايستگاه مترو شاهد واقع در خيابان لاله شمالي آغاز گرديد.
1399/05/11
آغاز عمليات اجرايي ايستگاه طوقچي
مديرعامل سازمان قطارشهري اصفهان:
آغاز عمليات اجرايي ايستگاه طوقچي
عمليات اجرايي ايستگاه طوقچي با برآورد هزينه 650 ميليارد ريال ، بر اساس فهرست بهاي سال 1398، آغاز گرديد
1399/05/07
!!!f1!!!
!!!f2!!!
!!!f3!!!
سازمان قطار شهری اصفهان
پیام مدیر عامل
مهندس محمدرضا بنكدار هاشمي
مهندس محمدرضا بنكدار هاشمي
مديرعامل سازمان قطارشهري اصفهان
سپاس ايزد منان را كه توفيق خدمتگزاري با بهره گيري از سرمايه پر بركت و دسترنج كاركنان خدوم سازمان قطارشهري اصفهان وحومه را مرحمت فرمود...
ادامه...
!!!f1!!!
!!!f2!!!
!!!f3!!!
اوقات شرعی

روزشمار تكميل خط يك متروي اصفهان

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری اصفهان می باشد